Aine eesmärk on anda ülevaade tarbijate ostukäitumisest, selle mõjuteguritest, seostades teemat turundustegevusega. Kursuse käigus antakse ülevaade peamiste tarbijakäitumise psühholoogiliste mõjutegurite (motivatsioon, osalus, taju, mälu, hoiakud) spetsiifikast. Analüüsitakse kultuuri, sotsiaalse klassi, võrdlusgrupi ja perekonna võimalikest mõjudest tarbijakäitumisele. Paralleelselt mõjuteguritega selgitatakse tarbija ostuotsustusprotsessi kujunemist ja uusi suundi tarbijakäitumises.
Mida koolitusel õpid?
teab tarbijakäitumise mõjutegureid;
teab ostuostotsustusprotsessi ülesehitust;
teab uusi trende tarbijakäitumises ja seostada tarbijakäitumise turundustegevusega.
Maht: 24 h
Koolituskrediidi kohti 1
Tasulisi kohti: 5 (255€)
Keel: eesti keeles
Algus: 16. detsember
Registreerimine: 31. detsember 1969
Õppejõud
Pille Laub
Toimumiskoht
Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a
Toimumisajad
16. detsember, 10:00
12. jaanuar, 14:00
13. jaanuar, 14:00
02. veebruar, 14:00
03. veebruar, 10:00
23. veebruar, 14:00
Näita rohkem
Õppevorm
koolitus
Hindamine
Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.