Kuna kasv on tänases ärikeskkonnas peaaegu nõue, siis on vaja mõista kasumliku kasvu strateegilisi aluseid. Kursus ühendab kontseptsioonid strateegiast ja juhtimisest ettevõtete praktiliste näidetega, illustreerimaks seda, miks mõned ettevõtted kasvavad edukalt ja teised mitte. Tuginedes loengutes käsitletud teoreetilistele kontseptsioonidele ning praktilistele näidetele koostavad tudengid kursuse käigus oma ettevõttele kasvustrateegia.
Aine läbinud õppija:
* suudab kriitiliselt analüüsida keerulisi kasvuga seotud situatsioone ettevõtte arengus,
* oskab hinnata strateegiliste ressursside ja võimekuste vajadust kasvu saavutamisel,
* oskab analüüsida ettevõtte kasvu võimalikke suundi ning hinnata nende sobivust konkreetse ettevõtte kontekstis,
* omab ülevaadet ettevõtte kasvu erinevatest meetoditest (orgaaniline, ühinemised-omandamised, hübriid),
* suudab analüüsida ja prognoosida kasvust tulenevaid probleeme,
* omab ülevaadet kasumliku kasvu saavutamise problemaatikast ning võimalikest lahendustest probleemide ületamisel,
* omab ülevaadet kasvu takistavatest teguritest, sh kasvu sotsiaalsest poolest.
kord kuus (veebi)kohtumised, vahepeal iseseisev töö
arvestuslik kodutöö põhjal
Jälgi meid sotsiaalmeedias: