Koolitus keskendub väikeettevõtte digitaalsele nähtavusele A-st Z-ni. Mõtestame toote või teenuse sihtgruppe ja loome personasid. Tutvume olulisemate sotsiaalmeedia platvormide ja nende toimimispõhimõtetega. Kindlasti õpime lähemalt tundma Facebooki ja Instagrami, vastavalt osalejate vajadustele ja soovidele võtame lisaks TikToki või Youtube'i, Twitteri või LinkedIni. Õpime looma visuaalselt ja tekstiliselt professionaalset sisu ja reklaame ning õpime tulemusi analüüsima. Lisaks võtame fookusesse ettevõtte kodulehe, selle kasutajateekonna ja -kogemuse (UX), blogi- ja tootetekstide copywritingu, SEO ja analüütika. Koolitus võiks pakkuda huvi nii neile, keda huvitab mina-brändi, toote- või teenusebrändi haldamine digitaalsetel paltvormidel.
Kursusel osalejad valitakse motivatsioonikirjade alusel ja teavitatakse osalema pääsust personaalselt.
Palume kõigepealt täita motivatsioonikri SIIN.
Koolituse läbinud osaleja teab sotsiaalmeedia kanaleid ja rakendab neid oma teenuse / toote turundamisel.
Koolitus toimub neljal päeval, kuupäevadel 7., 9., 11. ja 14. novembril 2022.
Koolituse lõpus väljastatakse tunnistus. Kursusel osalejad valitakse motivatsioonikirjade alusel ja teavitatakse osalema pääsust personaalselt. Palume kõigepealt täita motivatsioonikri.
Jälgi meid sotsiaalmeedias: