Kursus on sissejuhatus videomängude arengusse, kus õpilased saavad ülevaate videomängude kasvu erinevatest aspektidest ja muutustest läbi ajaloo. Sellel kursusel käsitletakse selliseid teemasid nagu videomängude eluiga ja neid mõjutavad tegurid, turustamine, mängude žanrid, riistvara, dematerialiseerimine ja muud. Kursusel käsitletakse konsooli-, arvuti-, virtuaalreaalsust ja mobiilimänge - nende arengut, riistvara, uuendusi ja näiteid.
Uurime, mis paneb mänge toimima, kuidas neid müüa, millised ettevõtted on videomänge loonud. Kursus annab sissejuhatuse ja inspiratsiooni videomängude valdkonda ja nende arendamisse. Sihtrühma võivad kuuluda: tulevased videomängude arendajad, ajakirjanikud, voogesitajad.
Peale kursuse läbimise, õpilane:
on omandanud tugevad teadmised videomängude ja nende kujundamise kohta, mis võib motiveerida mänguarenduse valdkonda veelgi süvenema.
oskab täpselt määratleda sündmusi, mis tingisid muudatusi tänapäevastes videomängudes ja nende äris.
on tuttav tähtsate ajalooliste videomängude riistvaraga ja tehniliste vahenditega. * Teab, oskab selgitada, analüüsib ja arutab videomängude, nende kujunduse, mängukontrollerite, turu- ja äritavade muutuste ja võtmesündmuste üle.
10.02-01.06.2025
Eristamata (arvestatud, mittearvestatud, mitteilmunud)
Jälgi meid sotsiaalmeedias: