Ülemiste City
Tallinna Majanduskool

Sekretär

Sekretärina saab Sinust organisatsiooni süda – Sa tunned organisatsiooni ja selle toimimispõhimõtteid suurepäraselt.

Sekretärina oled esimene kontaktisik, kellega ettevõttes suheldakse, ja seetõttu on Sinu stiil, hoiakud, oskused ning teadmised ka asutuse visiitkaardiks. Sekretärina tegeled organisatsioonis teabevahetuse, dokumenditöö ja sise- ning välisklientide teenindamisega.

Majanduskoolis õpid dokumendi- ja teabehaldust ning arhiivitöö korraldust, andmekaitsenõuete rakendamist, infosüsteemide kasutamist dokumendihalduse protsessides, organisatsiooni suhte- ja reisikorraldust, etiketti, personalitööd, raamatupidamise aluseid ning keeli. Omandatud teadmised ja oskused võimaldavad Sul pakkuda väärtuslikku tuge personalispetsialistidele ja raamatupidajatele.

Sekretärina valdad mitut rolli – juhile parem käsi, sisekliendile asendamatu abimees ja väliskliendile asjatundlik ettevõtte esindaja. Sekretäri tööülesanded sõltuvad konkreetse organisatsiooni eripärast ja eeldavad kliendisõbralikkust suhtlemisel, kiiret ja asjakohast tegutsemist ning teabe konfidentsiaalsuse tagamist, samuti toimetulekut erinevate inimeste ja olukordadega.

Tallinna Majanduskooli lõpetanuna on Sul kõrgeimal tasemel ettevalmistus töötamiseks sekretärina, büroo assistendina, personalijuhi ja raamatupidaja assistendina nii avalik-õiguslikus kui erasektoris.

Õppima võib asuda isik, kellel on keskharidus.
Vastuvõtutingimused ja -kord määratakse kindlaks Tallinna Majanduskooli vastuvõtukomisjoni töökorra ja vastuvõtueeskirjaga.

Tutvu erialaga: Sekretär

Mida koolitusel õpid?

Õpetusega taotletakse, et õpilasel on teadmised, oskused, hoiakud ja väärtused, mis võimaldavad töötada sekretärina, täita iseseisvalt mitmekülgseid ülesandeid ning jätkata õpinguid ja osaleda elukestvas õppes.
Õpiväljundid:
• mõistab dokumendi- ja arhiivihalduse korraldust lähtudes organisatsiooni vajadustest
• algatab, valmistab ette ja osaleb dokumendi- ja arhiivihalduse muudatusi arvestades organisatsiooni tööprotsesse
• tegeleb organisatsioonis teabevahetuse ja klientide teenindamisega lähtudes erinevatest inimestest ja olukordadest
• on kliendisõbralik, nõustab kolleege, tagab infovahetusel konfidentsiaalsuse, hoiab organisatsiooni mainet.

Maht: 1560 h
Koolituskrediidi kohti 25
Tasulisi kohti: 0 (0€)
Keel: eesti keeles
Algus: 01. september
Registreerimine: 20. juuli 2025
Õppejõud
Heikki Põhi, Riina Aasma, Ene Altpere, Rain Arro, Heikki Eljas, Asta Feldschmidt, Jane Helandi, Anne Ilp, Indrek Jänes, Anne-Ly Kandelin, Kristina Kask, Janne Kerdo, Kati Lõbu, Sandra Marjamaa, Mari Markson, Mare Muskat, Hille Oidema, Hille Raud jt
Toimumiskoht
Tallinn
Toimumisajad

Õppetöö toimub Tallinna Majanduskoolis 2-3 päeval, kas T-N või N-L iga 2 nädala tagant. Vastavalt õppeteema sisule ja õpiväljunditele võib kontakttunde läbi viia e-õppena.

Õppevorm
sessioonõpe
Hindamine

Kutseõpe loetakse lõpetatuks pärast õppekavas kirjeldatud õpiväljundite saavutamist. Õpiväljundite
saavutatust hinnatakse kutseeksamiga. Kui kutseeksami sooritamine ei ole võimalik, lõpetatakse õpingud
erialase lõpueksamiga. Juhul, kui kutseeksami sooritamine ebaõnnestub, on õpilasel õigus sooritada
õpingute lõpetamiseks samuti erialane lõpueksam.
Haridusliku erivajadusega õpilase puhul hinnatakse õpiväljundite saavutatust erialase lõpueksamiga, mille
võib asendada kutseeksamiga (KHS § 26 lõige 2).

Kursuse kontakt
Anne-Mari Hamburg (anne-mari.hamburg@tmk.edu.ee)
Veel samal teemal 2
Video lecture
Ülemiste City Future Forum
Communication that changes minds.
Maht
1 h
Algus
määramata
Õppejõud
Linas Staršeslskis
Keel
Inglise keeles
Video lecture
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
Speak Out with Conviction
Maht
2 h
Algus
määramata
Õppejõud
Ausra Turcinskaite-Balciuniene
Keel
Inglise keeles
Koolituskrediidi kohti 0

AVASTA