Ühiskonnas toimuvad sotsiaal-majanduslikud muutused ning kõikidel organisatsioonidel nii era- kui avalikus sektoris on vaja pidevalt muutustega kohaneda.
Organisatsioonid vajavad üha enam kvaliteedijuhtimist ning kvaliteedispetsialiste, kelle ülesandeks on tunda ning hallata organisatsiooni töökorraldust ning oskust seda analüüsida ja arendada.
Kvaliteedispetsialistina oled Sa ettevõttes nõuandja-selgitaja ning juhi konsultant. Klientidele aga oled firma esindaja, kelle poole pöörduda teenuste või toodetega seotud probleemide ja ettepanekutega. Kvaliteedispetsialist koos kvaliteedijuhiga panustavad organisatsiooni liikmete koostöö parendusse, et kliendid saaksid oma vajadustele ja ootustele vastavaid tooteid või teenuseid.
Majanduskoolis õpid Sa juhtima muutusi ning suunama väga erinevat juhtimisinfot, püstitama ja mõõtma eesmärke, analüüsima ja süstematiseerima tegevusi tulemuslikkuse arendamiseks. Saad tuttavaks erinevate õigusaktide, standardite ja hindamismeetoditega. Oskad korraldada koolitusi ja siduda organisatsiooni erinevad osad tervikuks, et organisatsioon suudaks pidevalt pakkuda konkurentsivõimelist teenust või toodet. Oled meeskonnamängija, kes tunneb kutseetikat ja on nutikas juht.
Kvaliteedispetsialistina saad töötada väga erinevates valdkondades ja organisatsioonides nii era- kui avalikus sektoris. Sa töötad koos juhtkonnaga, analüüsid toimuvat ning otsid pidevalt uusi võimalusi organisatsiooni protsesside, toodete ja teenuste arendamiseks. Olenevalt organisatsioonist, võid töötada ka arendus- või turundusosakondades.
Majanduskoolist saadud kutsetunnistus kinnitab Sinu teadmisi ja oskusi kvaliteedispetsialistina!
Kvaliteedispetsialisti õppekaval õpingute alustamise tingimus on keskhariduse olemasolu. Vastuvõtutingimused ja -kord määratakse kindlaks Tallinna Majanduskooli vastuvõtukomisjoni töökorra ja vastuvõtueeskirjaga.
Tutvu erialaga: Kvaliteedispetsialist
Õpetusega taotletakse, et õpilasel on teadmised, oskused ja hoiakud, mis võimaldavad töötada kvaliteedispetsialistina, täiendada end erialaselt ja osaleda elukestvas õppes.
Õppekava õpiväljundid:
● Õpilane tuleb toime kvaliteedialase tegevusega seotud valdkondades, olles pädev ohjama kliendisüsteemi, analüüsima seiretulemusi ning korraldab sise- ja väliskommunikatsiooni erinevate huvipooltega, teadvustab kvaliteedi mõju ettevõtte eesmärkide saavutamisele ning mõistab ettevõtte erinevate üksuste seotust läbi tervikliku kvaliteeditagamise protsessi;
● Õpilane rakendab oma tegevuses kvaliteediga seotud põhimõisteid, printsiipe ja meetodeid ning sobilikku majandus- ja tabelarvutustarkvara, asjakohaseid suhtlemisvõtteid, lähtub äri- ja kutse-eetika nõuetest ning kehtivatest õigusaktidest, samuti osaleb meeskonnatöös;
● Õpilane leiab kvaliteedialastele probleemküsimustele loovad lahendused, kasutades faktilisi ja teoreetilisi teadmisi ning kaasab lahenduste elluviimisesse teisi vajalikke huvipooli.
Õppetöö toimub Tallinna Majanduskoolis T-N või N-L iga 2-3 nädala tagant.
Kutseõpe loetakse lõpetatuks pärast õppekavas kirjeldatud õpiväljundite saavutamist. Õpiväljundite
saavutatust hinnatakse kutseeksamiga. Kui kutseeksami sooritamine ei ole võimalik, lõpetatakse õpingud
erialase lõpueksamiga. Juhul, kui kutseeksami sooritamine ebaõnnestub, on õpilasel õigus sooritada
õpingute lõpetamiseks samuti erialane lõpueksam.
Jälgi meid sotsiaalmeedias: