Kursuse eesmärgiks on arendada üliõpilaste süsteemset arusaama kliendiprotsesside juhtimisest ja arendamisest. Kursuse käigus peatutakse järgmistel teemadel: kliendi ostuotsustusprotsessi ülesehitus; teenuste erinevad liigid; teenindust toetavad protsessid; kliendisuhete juhtimine, sh kliendihaldusprogramm CRM; teeninduskvaliteedi olemus ja selle eripära võrreldes toote kvaliteedi tagamise protsessiga ja tehnoloogiatega; kliendi rahulolu. Kliendi vajaduste ja -nõuete kaardistamise ja registreerimise protsessid. Kliendi kaebuste ja reklamatsioonide käsitlemise ja vaidluste lahendamise protsessid. Parendusmeetmete mõjususe analüüs; kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringute läbiviimine, tulemuste analüüsimine, tulemuste põhjal asjakohaste meetmete väljatöötamine ja elluviimine, süsteemi parendamine; teenuste disaini mõiste ja olemus; innovatsioon teeninduses ja selle omaksvõtt tarbija poolt.
Mida koolitusel õpid?
Mõistab kliendi ostuotsustusprotsessi kujunemist
Tunneb teenindava organisatsiooni mudelit ning analüüsib teenindusprotsessi ja selle juhtimist.
Mõistab teenuse baasstruktuuri kujunemist
Mõistab teeninduskvaliteedi olemust ning oskab läbi viia kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringuid
Tunneb teenuste disainimise põhimõtteid ja tehnikaid ning oskab neid rakendada
Maht: 56 h
Tasulisi kohti: 5 (448€)
Keel: eesti keeles
Algus: 04. veebruar
Registreerimine: 03. veebruar 2021
Õppejõud
Katriin Visnapuu, Ritta Roosaar, Anne Roosipõld
Toimumiskoht
Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a
Toimumisajad
04. veebruar, 10:00
05. veebruar, 10:00
26. veebruar, 10:00
27. veebruar, 14:00
18. märts, 10:00
20. märts, 10:00
09. aprill, 10:00
Näita rohkem
Õppevorm
koolitus
Hindamine
Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.