Õppekava eesmärk on anda õppijale süsteemne arusaam erinevatest IKT valdkondadest, mida ta saab kasutada turundusega seotud tegevustes. Õppekaval omandatavad kompetentsid võimaldavad lõpetajal rakendada omandatud teadmisi oma valdkonnas era-, avalikus ja kolmandas sektoris.
Mikrokraadiprogramm koosneb järgmistest õppeainetest:
SVPC.01.013 Ettevõtte digitaliseerimine (3 EAP)
P2PC.00.683 Infograafika 1. osa (3 EAP)
SVPC.00.038 Kasutajakogemuse disain (5 EAP)
SVPC.00.065 Koostöö veebikeskkondades (3 EAP)
Õpingute alustamise tingimuseks on bakalaureusekraad.
Õppija
- teab, millised on IKT valdkonna põhimõisted ja arengusuunad;
- teab, kuidas e-teenuseid ning IKT valdkonda hallata ja sisse osta;
- teab kasutajakoegumuse kujunemise mehhanisme ja mõjureid ning teab kasutajakogemuse kujunemise spetsiifikat virtuaalkeskkonnas;
- oskab analüüsida ja planeerida digitaliseerimise protsessi;
- oskab suhelda kliendiga ja meeskonnaga digimaailmas efektiivselt;
- oskab kasutada Canva, Powtoon, Miro, Figma jt programme.
29.08.2022 - 31.01.2023.
Kõik ained toimuvad sessioonõppena, kaks sügisel ja kaks kevadel. Kõik ained toimivad osaliselt e-õppena, mis annab õppijatele väga hea võimaluse oma õppimist ja aega planeerida. Kõikidel ainetel on põhjalik Moodle kursus. Õppima asutakse täiendusõppijana ja kõik õppijad saavad sellega seoses vajalikud ligipääsud.
Programmi lõpetamise eelduseks on ainete läbimine täies mahus ehk iga aine raames tuleb täita määratletud hindamiskriteeriumid.
Jälgi meid sotsiaalmeedias: