Digitaalsest ärijuhtimisest huvitatud inimesed, kes soovivad omandada valdkonnast sügavamaid teadmisi väiksemate moodulitena.
oskab argumenteeritult selgitada protsesside kavandamise, kaardistamise ja juhtimise vajadust ning nende seost strateegiliste eesmärkidega;
• oskab kavandada ja ellu viia protsesside kaardistamise tegevust ettevõttes;
• teab peamiste tootmis- ja teenindusprotsesside kavandamise etappe ning oskab kavandada tootmis- ja teenindusprotsesse;
• teab ja tunneb ressursside kasutamise üldiseid põhimõtteid tootmis- ja teenindusprotsessides ning oskab rakendada ressursside kasutamise tõhustamise meetodeid;
• oskab valida erinevad tootmis- ja teenindusprotsesside planeerimise ja kontrollimise meetodeid ja printsiipe;
• oskab rakendada protsesside pideva parendamise meetodeid;
• teab ja tunneb tootmis- ja teenindusprotsesside juhtimise praktilisi tööriistu ja meetodeid ning oskab neid kasutada erinevate protsessid korraldamises;
• mõistab kvaliteedijuhtimise fundamentaalseid printsiipe;
• oskab valida organisatsiooni vajadustele sobiva kvaliteedijuhtimise lähenemise ning juurutada kvaliteedijuhtimissüsteemi organisatsioonis;
• oskab identifitseerida parendusvõimalusi ning viia läbi lihtsamaid parendustegevusi;
• tunneb digitaalse muutuse põhimõtteid ja olulisemaid mõisteid;
• mõistab eestvedamise ja strateegia rolli digitaalsetes muudatustes;
• teab, mis on vajalik digitaalsete ettevõtete arendamiseks ja juhtimiseks;
• mõistab digimuutuste ja muudatuste juhtimise seost, saades aru muudatuste juhtimise psühholoogiast;
• on teadlik muudatuste juhtimise teooriatest ja protsessidest ning oskab neid erinevates olukordades rakendada.
Kava läbinule väljastatakse TalTech tunnistus.
Jälgi meid sotsiaalmeedias: