Kursuse eesmärgiks on disainida etteantud partnerettevõtte, -organisatsiooni, -sihtkoha kaasuse põhjal turismiteenus või -toode, mis lähtub teenusedisaini ja arendusprojekti koostamise põhimõtetest, kasutaja ja turismiettevõtte või -sihtkoha vajadustest ning turismivaldkonna suundumustest. Arendada loovat mõtlemist, meeskonna- ja uurimistöö oskuseid ning erialase terminoloogia kasutamist.
1. Mõistab turismitoote, teenusedisaini protsessi ja arendusprojektide koostamise teoreetilisi käsitlusi.
2. Kasutab teenusedisaini protsessis info esitamisel erinevaid visualiseerimise tehnikaid.
3. Suhtleb organisatsiooni huvirühmade esindajatega teenusedisaini protsessi erinevates etappides vajaliku info kogumiseks.
4. Analüüsib ja rakendab kogutud infot disainiprotsessi erinevates etappides.
5. Kavandab turismiteenuse või -toote arendusprojekti.
6. Koostab ettepanekud väljatöötatud turismiteenuse või -toote arendamiseks, tuginedes kasutaja kogemusele.
E, 6. veebruar 13:15-17:00 (loeng)
N, 9. veebruar 09:00-13:00 (loeng)
N, 16. veebruar 09:30-19:00 (praktikum)
E, 6. märts 13:00-17:00 (praktikum)
E, 20. märts 09:00-13:00 (praktikum)
E, 27. märts 09:00-13:00 (praktikum)
K, 12. aprill 09:00-13:00 (seminar)
T, 18. aprill 09:00-13:00 (praktikum)
K, 3. mai 09:00-13:00 (praktikum)
E, 8. mai 13:00-17:00 (praktikum)
K, 17. mai 09:00-15:00 (praktikum)
Eristav (A, B, C, D, E, F, mi).
Jälgi meid sotsiaalmeedias: