Ülemiste City
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor

Teeninduse alused

Õppeaine eesmärgiks on omandada teadmised teenindusjuhtimise ajaloost; teenindusmajanduse teoreetilistest käsitlustest; teeninduse mõistest ja olemusest; teenindava organisatsiooni mudelist, teenindusprotsessist ja selle juhtimisest, sisekliendi teenindamisest, kliendi rahulolust, teenindaja rollist ja isikuomadustest, teeninduskäitumise põhitõdedest, eetikast teeninduses. Enesejuhtimine ja kriitiline mõtlemine. Kaasaegse teeninduse võtmeomadused. Case studyd. Sotsiaalmeedia suhtlus, tagasisidestamine.
Mida koolitusel õpid?
  • Saab aru teenindusjuhtimise alustest külalislahkussektoris
  • Mõistab teenindusjuhtimise olulisust ja oskab rakendada teenindusjuhtimise põhitõdesid meeskonna juhtimisel
  • Oskab analüüsida ja hinnata erinevaid teeninduse situatsioone
  • On valmis looma oma ettevõttes kaasaegsed teenindusstandardid
Maht: 24 h
Koolituskrediidi kohti 1
Tasulisi kohti: 5 (255€)
Keel: eesti keeles
Algus: 29. veebruar
Registreerimine: 28. veebruar 2024
Õppejõud
Kadi Elmeste ja Rain Tunger (info)
Toimumiskoht
Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a
Toimumisajad
29. veebruar, 14:00
01. märts, 14:00
11. aprill, 10:00
14. aprill, 13:30
Näita rohkem
Õppevorm
koolitus
Hindamine

Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.

Täpne info aineprogrammi kohta siit

Kursuse kontakt
Margit Puik (margit.puik@eek.ee)

AVASTA