Kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas on igapäevaselt fookuses müügieesmärkide täitmine. Samas kulude analüüsimisel piirdutakse sageli kogukulude ja eelarvestatu võrdlemisega. Kulude täpsem jaotus tegevuste, protsessi osade või ka klientide vaates aga võimaldab saada täpsemat infot ettevõtte strateegiliste otsuste tegemisel.
Kuigi ettevõtte müügitöötaja jaoks võib iga klient olla väärtuslik, siis kas ettevõtte vaates on iga väärtuslik klient ka kasumlik?
Esinejad:
Janek Popell, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor ettevõtlusõppe moodulijuht, Tarneahela akadeemia eestvedaja, ettevõtja
Imre Marjapuu, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor vilistlane, Viciunai Baltic OÜ müügidirektor.
Imre Marjapuu tutvustab oma uurimistööd “Miinimum tellimuse määra rakendamise võimaluste analüüs Viciunai Baltic OÜ näitel"
Jälgi meid sotsiaalmeedias: