Koolitusprogrammi (32 akadeemilist tundi) eesmärk on anda ülevaade ja läbi praktiliste harjutuste kujundada arusaam hea teeninduse põhimõtetest Ida-Virumaal tegutsevatele majutus- ja toitlustusettevõttes tegutsevatele teenindajatele ja teenindusmeeskondade juhtidele. Esmaseks sihtgrupiks on Ida-Viru turismiklastri liikmed ja vabade kohtade olemasolul ka teised piirkonna ettevõtjaid. Kontakt- ja veebikohtumiste peamisteks teemadeks on läbi praktiliste harjutuste ja enesereflektsiooni mõista enesejuhtimise tähtsust teeninduses, töökeskkonna loomise põhimõtteid ja teenindusteekonna disainimist. Kasutame aktiivõppe metoodikat, kus on läbimänge, rollivahetusi ja erinevaid suhtlusolukordi. Kohtumiste vahepeal lahendavad osalejad iseseisvaid praktilisi töid õpieesmärgi saavutamiseks.
Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.
Täpne info aineprogrammi kohta siit
Jälgi meid sotsiaalmeedias: