Koolituse eesmärk on anda ülevaade ja läbi praktiliste harjutuste kujundada arusaam turunduskommunikatsiooni põhimõtetest majutus- ja toitlustusettevõttes tegutsevatele valdkonnajuhtidele. Kontakt- ja veebikohtumiste peamisteks teemadeks on läbi praktiliste harjutuste mõista integreeritud turunduskommunikatsiooni eripära online- ja offline- kanalites ning valdkonna arengutendentse külalislahkussektoris. Aktiivõppe metoodika kasutamine võimaldab õppijatel õpitut omandada läbi arutelude, õpitu mõtestamise ja iseseisvate praktiliste ülesannete lahendamise, mis toetab nii iseenda, protsesside ja tulevikuprojektide juhtimise oskuse arendamist. Kohtumiste vahepeal lahendavad osalejad iseseisvaid praktilisi töid õpieesmärgi saavutamiseks.
Mida koolitusel õpid?
saab aru turunduskommunikatsiooni eripärast külalislahkussektoris;
kirjeldab integreeritud turunduskommunikatsiooni ja tootedisaini põhitõdesid;
analüüsib turunduskommunikatsiooni sõnumeid lähtuvalt valitud (ka rahvusvahelistest) sihtgruppidest ja kanalitest;
teeb ettepanekud turunduskommunikatsiooni parandamiseks ettevõttes: