Ülemiste City
Tartu Ülikool

Avaliku ja kolmanda sektori turundus

See kursus uurib nii kolmanda sektori arengut selgitavaid teoreetilisi käsitlusi kui ka praktilisi juhtumeid sellest, kuidas kolmanda sektori organisatsioonid toimivad suhetes riigi ja tavakodanikega.
Mida koolitusel õpid?
Selle kursuse lõppedes üliõpilane mõistab kolmanda sektori kohta kaasaegses demokraatias ja valitsemises
on võimeline kindlaks määrama ja uurima kolmanda sektori toimijate ja organisatsioonide tegevusi
suhestab kolmanda sektori uurimise ala-teemasid nagu nt sotsiaalne ettevõtlus laiemate hea valitsemise küsimustega
mõistab osalus- ja otsedemokraatia põhimõtteid, mis tõusetuvad kolmanda sektori tegevustest.
Maht: 48 h
Koolituskrediidi kohti 1
Tasulisi kohti: 5 (300€)
Keel: inglise keeles
Algus: 11. veebruar
Registreerimine: 11. veebruar 2021
Õppejõud
Hector Pagan/Beliaeva ( info)
Toimumiskoht
Tartu/veeb
Toimumisajad
N 16.15 - 18.00 näd. 24-41
Õppevorm
muu
Hindamine
eristav 1. Kodutöö - 4 Reading Responses (individual or done in pairs) X 10 points = 40 points 2. Projekt - Group Marketing Plan (submitted in pairs) - 40 points 3. Ettekanne - Group Presentations of Marketing Plans - 10 points for submitted slides and 10 points for presentation = 20 points
Kursuse kontakt
Olga Bogdanova (olga.bogdanova@ut.ee)

AVASTA