Personaliseeritud töösuhted
Praegusel tööjõukriisi ajal ootavad talendikad töötajad tööandjalt enamat kui lihtsalt palka ja head hüvede paketti. Organisatsioonid pööravad tähelepanu töötajate eelistustele ja vajadustele, pakkudes isikupärastatud tööruumi ja töösuhet. Sellisel lähenemisel on palju eeliseid mitte ainult töötaja seisukohast, vaid ka tööandjatele.
Mis siis on personaliseeritud töösuhted? Miks on töö personaliseerimine võtmetähtsusega muuhulgas talentide ligimeelitamisel ja hoidmisel ning produktiivse ja organisatsiooni edukuse suurendamisel nii üksikisiku kui ka organisatsiooni seisukohast? Millised peamised komponendid muudavad töösuhete personaliseerimist edukaks? Millest töötajad tegelikult hoolivad ja mis hoiab neid rahulolevana?
Lahkan teemat töökohtade loomise, värbamise ja hüvitiste vaatenurgast.