Ülemiste City
Tallinna Ülikool

Digiturunduse rakendamine

Digiturundus on väga paljude toodete ja teenuste puhul kõige efektiivsem viis oma sõnumi edastamiseks. Kuidas teha õigeid tegevusi õigetele inimestele õiges kohas ja õigel ajal? Loomulikult on see küsimus iga turundaja laual ning antud koolitusprogramm annab terve hulga vastuseid. Tule õpi koos meiega, kuidas teha väga head sotsiaalmeediaturundust, olla otsingumootorites leitav, kasutada reklaamiraha optimaalselt ning teha paremaid turundusotsuseid. Kursuse käigus jagatakse osalejatele hulgaliselt tehnilisi nippe, viiteid praktilistele tööriistadele, põhjadele ning veebiressurssidele, mis võimaldavad tulevikus planeerida oma turundustegevusi efektiivselt ning olla hästi nähtav nii sotsiaalmeedias kui otsingumootorites.

Koolituse sisu:

Kursus tutvustab digiturunduse olemust, selle teoreetilisi käsitlusi, erinevaid praktikaid ja tehnoloogilisi lahendusi. Kursusel tutvutakse valdkonna põhimõistetega ning -rakendustega ning omandatakse praktilisi kogemusi erinevate meetodite kasutamiseks.

1. päev: Digitaalturunduse tervik ja selle mõistmine. Teoreetilised lähenemised digitaalturundusele. Digitaalse ja traditsioonilise reklaami seosed. Digireklaami spetsiifika ja tulemuste mõõtmine. Turundusmudelid digitaalse reklaami kontekstis. Ülevaade digitaalturunduse kanalitest.

2. päev: Koduleht kui müügikanal. Digitaalne transformatsioon – eilsest homsesse. Veebilehe osatähtsus digiturunduses. Veebilehtede komponendid ja ülesehitus. Veebilehe tehnoloogiate ülevaade. Kasutajakogemus veebis. Visuaalne ja sõnaline kommunikatsioon. Veebilehe arendus ja selle protsessi osad. On-site ja off-site spetsiifika SEO tööriistad.

3. päev: Turundussõnumite koostamine digireklaamis. PPC kampaaniate loomise tööriistad ja kampaaniate loomine. Sotsiaalmeedia kampaaniate loome. FB Pixel. Konversioonide optimeerimine. Kampaania tulemuste tõlgendamine, kommunikeerimine. Video kasutamine digis. Influencer kampaaniate tähtsus ja loogikad. Influencer’ite valik vastavalt brändile ja kampaania iseloomule.

Sihtgrupp:

  • Digiturunduse koolitus sobib hästi nii algajale kui ka edasijõudnud inimesele, kellel on huvi ennast kurssi viia erinevate digiturunduse võimalustega;
  • Soovid ennast täiendada, et olla tööjõuturul konkurentsivõimelisem!;
  • Oled ettevõtja ning soovid oma toodete/teenuste müüki internetis kasvatada, kuid ei taha teenust sisse osta.;
  • Töötad positsioonil, kus sinu tööülessanneteks on toodete/teenuste turundamine ning soovid ennast koolitada, et saaksid oma tulemusi parandada!
Mida koolitusel õpid?

Kursuse läbinu:

  • omab ülevaadet digiturunduse kanalitest, eristab neid ja võrdleb traditsiooniliste kanalitega;
  • koostab digiturundustrateegiat;
  • saab aru veebilehe kasutaja teekonnast, analüüsib seda ja teeb parendusettepanekuid (UX, UI);
  • tunneb veebilehe analüüsimise tööriistu (Google Analytics, Tag Manager, MouseFlow);
  • analüüsib kodulehte ja teeb parendusettepanekuid;
  • omab ülevaadet SEO põhitõdedest ja oskab luua märksõnaanalüüsil põhinevat on-site SEOd toetavat veebilehe sisu;
  • tunneb PPC ja teisi sotsiaalmeedia kampaaniate loomise tööriistu;
  • loob digikampaania, monitoorib ja optimeerib seda.
Maht: 39 h (iseseisev töö 13 h)
Tasulisi kohti: 6 (890€)
Keel: eesti keeles
Algus: 14. mai
Registreerimine: 07. mai 2024
Õppejõud
Diana Taluri
Toimumiskoht
Tallinn
Toimumisajad

Toimumise ajad leitavad kursuse veebilehel: https://www.tlu.ee/koolitused/digiturunduse-rakendamine-0

Õppevorm
Kursus
Hindamine

TLÜ tunnistus

Kursuse kontakt
Mailis Štrik (bfmkoolitused@tlu.ee)
Veel samal teemal 2
Koolitusvideo
Ülemiste City Future Forum
Me peame rääkima armastusest
Maht
1 h
Algus
määramata
Õppejõud
Aet Kull, Pille Laub
Keel
Eesti keeles
Koolitusvideo
Ülemiste City Future Forum
Teadlik tähendusloome sotsiaalmeedias
Maht
1 h
Algus
määramata
Õppejõud
Triin Rum
Keel
Eesti keeles
Koolituskrediidi kohti 0

AVASTA