Eesmärk anda teadmisi toote juhtimise ja hinnakujunduse teoreetilistest alustest ning õpetada tootearenduse ja hinnakujunduse praktilisi samme ja meetodeid seostatuna ettevõtte strateegia ja taktikaga. Alaeesmärgiks on süvendada teadmist toote ja hinna kohast nii praktilises turunduskompleksis kui ka turundusfilosoofias. Kursus käsitleb süsteemselt tootearendust ja tootekompleksi analüüsi, hinnakujunduse samme, tegureid, eesmärke, meetodeid ja hinnastrateegiaid. Kursuse läbinu valdab erinevaid tootekompleksi analüüsi meetodeid, tunneb erinevaid hinnakujundusmeetodeid, kirjeldab nende negatiivseid ja positiivseid aspekte
Mida koolitusel õpid?
kujundab ettevõtte toodetele ”õiged” hinnad ja hinnastamise kriteeriuid.
langetab toodete portfelli analüüsi tulemusena tooteprogrammi ja –sortimendiga seotud otsuseid.
tunneb uute toodete väljatöötamise ja turuletoomise protsessi.
Maht: 24 h
Koolituskrediidi kohti 1
Tasulisi kohti: 10 (255€)
Keel: eesti keeles
Algus: 29. august
Registreerimine: 28. august 2024
Õppejõud
Mait Ruut
Toimumiskoht
Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a
Toimumisajad
29. august, 10:00
01. september, 14:00
20. september, 10:00
21. september, 14:00
10. oktoober, 14:00
11. oktoober, 10:00
Näita rohkem
Õppevorm
koolitus
Hindamine
Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.