Kursuse eesmärk on: selgitada kommunikatsioonijuhtimise protsesse ettevõttes ja kommunikatsioonivigade vältimise võimalusi; kommunikatsiooni sihtrühmi ja kanalite valikut ning sõnumite väljatöötamise põhimõtteid; internetiturunduse kanalite valiku põhimõtteid; kodulehe loomise põhimõtteid ja kasutajasõbralikkust; kodulehe külastaja suunamist müügile ja tegevuste jälgimist kodulehel; orgaaniliste otsingute ja makstud otsingute kasutamisvõimalusi; kodulehe leitavuse optimeerimist otsimootorites; tegevuste analüüsimine internetis; müügi ja kommunikatsiooni eripära sotsiaalmeedias ja e-maili teel.
Mida koolitusel õpid?
analüüsib ja kasutab turundus- ja müügisõnumeid lähtuvalt ettevõtte sihtgruppidest
mõistab ettevõtte internetikanalite analüüsimise ja efektiivsemaks muutmise võimalusi