Õppe eesmärk on anda oskused uudsete teenuste loomiseks ja turundamiseks teenusettevõttes. Üliõpilane saab teada, kuidas kasutada teenusedisainile omaseid mõttemudeleid ja korraldada uue teenuse turuletoomist: disainimist, korraldust ning turundust. Samuti käsitletakse disaini metoodikaid teenuste arendamisel. Läbivaks teemaks on klient ja kliendipõhine teenusearendus. Selleks õpitakse kaardistama ja analüüsima erinevaid sihtrühmi, nende ootusi, soove ja vajadusi. Õpitakse koguma tagasisidet sihtrühmadelt ning kasutama seda edasises teenusearenduses. Kursuse läbinud üliõpilane oskab luua uudseid teenuseid, arvestades erinevate kliendirühmadega.
Mida koolitusel õpid?
Omab arusaama teenusedisaini mõttelaadist
Oskab vastavalt kliendiprofiilile ja koosloojatele klinditeekonda analüüsida ja leida parendusvaldkonnad
Oskab õigeid töövahendeid kasutades protsesse disainida ja visualiseerida
Maht: 24 h
Koolituskrediidi kohti 1
Tasulisi kohti: 10 (261€)
Keel: eesti keeles
Algus: 01. veebruar
Registreerimine: 31. jaanuar 2025
Õppejõud
Pille Laub
Toimumiskoht
Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a
Toimumisajad
01. veebruar, 10:00
22. veebruar, 10:00
05. aprill, 10:00
17. mai, 10:00
18. mai, 10:00
07. juuni, 10:00
Näita rohkem
Õppevorm
koolitus
Hindamine
Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.