Aines saab ülevaate mitmetest erinevatest tehnilistest lahendustest ja tööriistadest, mida kasutada, et turundust mõõta, automatiseerida või efektiivsemaks muuta. Tutvustatakse ka tehisintellekti lahendusi nii sisu loomiseks, ideede genereerimiseks kui ka kampaaniate optimeerimiseks. Praktilise osana valmib kõigil miniveebileht, kuhu on lisatud peamised analüütika tööriistad nagu Google Analytics ja Meta Pixel. Lisaks seadistavad aines osalejad automatiseeritud töölaua, kuhu analüütika tööriistadest tulev info kuvatakse soovitud viisil.
Mida koolitusel õpid?
seadistab põhilisi analüütika tööriistu: Google analytics, Meta pixel, Google tag manager
orienteerub ja oskab valida rinevate AI ja automatiseerimise tööriistade vahel
loob lihtsa automatiseeritud müügilehtri, mille abil on võimalik päringuid või uudiskirjaga liitujaid koguda
seadistab Google Looker studio abiga töölaua, mis kuvab põhilisi turundusmõõdikuid vähemalt kahest erinevast allikast