MIkrokraadi "Reklaam ja sisuloome" intensiivse õppekava jooksul saab õppija peamised teadmised reklaami ja kuvandiloome valdkonnas, lahendab loovülesandeid ning loob reklaamklipi. Õppekava läbimine annab teadmised reklaamitegevuse üldise sisu ja erinevate suundade mõistmiseks. Praktilised tegevused loovad oskused õpitu kasutamiseks ning loovülesannete lahendamiseks, Õppijad loovad audiovisuaalse (AV) reklaamklipi. Õppekava eripära on teoreetiliste ja praktiliste tegevuste sidumine intensiivseks ühesemestriliseks õppeks.
Õppetöö toimub peamiselt koos Reklaami ja suhtekorralduse bakalaureuseõppe rühmadega ning toimub sügissemestril. Õppkava läbimise eest on võimalik tasuda osade kaupa.
Mikrokraadi õppekava raames läbitud ainekursuseid, mis on seotud ka tasemeõppe kursustega, on võimalik arvestada edasistes õpingutes.
Mikrokraadi õppekava valib oma teadmiste-oskuste täiendamiseks inimene, kes on huvitatud reklaami valdkonnast, kuid kellel ei ole varasemaid teadmisi ja kogemusi turundussõnumite teisendamiseks mõjusateks loovlahendusteks. Mikrokraadi õppekava läbinu saab ennast edaspidi rakendada erinevatel ametikohtadel, mis on seotud organisatsiooni turundus- ja reklaamitegevuse ning kuvandiloomega.
Õppima asumiseks on vajalik huvi reklaamivaldkonna vastu, valmisolek läbida kõik õppekava moodulid ning inglise keele oskus tasemel B2.
Õppima pääsemiseks on vajalik koostada motivatsioonikiri, mille alusel valitakse osalejad. Õppima asuma kutsutakse personaalselt. Palume kõigepealt koostada motivatsioonikiri.
Täpsema info kursuse kohta leiad SIIN.
Õppekava läbinu:
Kursus toimub perioodil 29.08.2022 kuni 29.01.2023 Tallinna Ülikoolis.
Kursuse läbinud osaleja saab TLÜ tõendi mikrokraadi läbimise kohta.
Jälgi meid sotsiaalmeedias: