Mikrokraadi õppekava on mõeldud neile, kes on reklaamitegevusest huvitatud ja puutuvad valdkonnaga tööalaselt kokku, kuid kellel puudub vastav erialane ettevalmistus. Mikrokraadi õppekava läbinu saab teadmised ja oskused, mis toetavad töötamist reklaamistrateegia kavandamist ja reklaamiloomet eeldavatel töökohtadel. Õppima asumiseks on vajalik huvi reklaamivaldkonna vastu, valmisolek läbida kõik õppekava moodulid ning inglise keele oskus tasemel B2. Kuna õpe on suures osas seotud bakalaurseuseõppe õppekavaga, on läbitud erialased moodulid edasises õppes arvestatavad erinevate ainekursustena.
Mikrokraadi "Reklaam ja praktiline sisuloome" õppekava on oma olemuselt reklaami, loojutustamise ja visuaalse kommunikatsiooni õppeprogramm, mis toetab reklaamiloomeks oluliste teamiste ja oskuste omandamist. Õppekava läbimine annab teadmised ja oskused reklaamitekstide analüüsimiseks, visuaalide kavandamiseks ja hindamiseks, pakub võimalust osaleda audiovisuaalse (AV) reklaami tootmisprotsessis kavandamisest lõpptulemuseni ning kujundab eeldused ettevõtte või organisatsiooni visuaalse kommunikatsiooni kvaliteedi hindamiseks. Õppija lahendab erinevaid loovülesandeid ideest teostuseni.
Õppetöö toimub peamiselt koos bakalaureuseõppe Raklaami ja suhtekorralduse õpperühmadega ja kestab kaks semestrit. Õppe eest on võimalik tasuda osade kaupa.
Mikrokraadi õppekava raames läbitud ainekursuseid on võimalik arvestada edasistes õpingutes.
Tutvu täpsemalt programmiga SIIN.
Õppekava läbinud osaleja:
Kursus toimub perioodil 05.09 - Tallinna Ülikool, Narva mnt 27, Tallinn
Tallinna Ülikooli tunnistus mikrokraadi läbimise kohta. Eelduseks on, et läbitakse kõik moodulid ja sooritatakse arvestused.
Jälgi meid sotsiaalmeedias: