Õppe eesmärk on saada üle vaade rahvusvahelise äri mõistest ja karakteristikutest, rahvusvahelise turu analüüsist, sihtturu valikust ja eripäradest, rahvusvahelise äri toimimisega seotud regulatsioonidest ja seadustest, rahvusvahelisest majandusest ja poliitikast, globaalse turu mõjuteguritest, rahvusvahelisest müügist, rahvusvahelistest turunduskampaaniatest ja turundustegevusest, turu-uuringutest, andmebaasidest, ülevaadetest, seminaridest, messidest, tugiteenustest sihtturgudel, müügist välisturgudele, kultuuri olulisusest rahvusvahelises äris, kultuuridevahelisest sidususest ja muutumisest, rahvuskultuurist ja kliendikäitumisest ning personalidilemmadest eri kultuurides.
Mida koolitusel õpid?
arvestab äristrateegia koostamisel teguritega, mis mõjutavad rahvusvahelist ärikeskkonda;
koostab sihtturu spetsiifilise turundusplaani;
teab olulisemaid rahvusvahelise äri õiguslikke aluseid;