Kursusel käsitletakse reklaami psühholoogilist olemust, kommunikatsiooni eesmärke ja mudelit. Analüüsitakse reklaamimist protsessina. Käsitletakse reklaami struktuuri ja erinevaid reklaamteate komponente – pealkirjad, visuaalid, modellid, kujundid. Kursusel käsitletakse reklaamiteate psühholoogilisi mõjumehhanisme sh hoiakuid, margiteadvust ning psühholoogilisi mõjustamise ja veenmise võtteid.
Mida koolitusel õpid?
Mõistab reklaami psühholoogilist olemust;
teab reklaami mõjumehhanisme;
tunneb reklaami psühholoogilisi mõjustamise võtteid;
kirjeldab reklaami struktuuri.
Maht: 16 h
Tasulisi kohti: 5 (128€)
Keel: eesti keeles
Algus: 27. aprill
Registreerimine: 26. aprill 2023
Õppejõud
Tiina Hiob
Toimumiskoht
Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a
Toimumisajad
27. aprill, 10:00
28. aprill, 10:00
08. juuni, 10:00
08. juuni, 14:00
09. juuni, 10:00
09. juuni, 14:00
Näita rohkem
Õppevorm
koolitus
Hindamine
Aine läbimise tingimuseks on arvestuse edukas sooritamine.