Turundus ei ole kunagi varem olnud nii keeruline ja samas nii põnev nagu see on täna. Turunduse mikrokraadi ainete läbimine annab selles aina keerulisemaks muutuvas valdkonnas toimetamiseks vajalikud teadmised ja oskused, et teha uuenduslikumaid ning arukamaid turundustegevusi.
Mikrokraadi läbinu:
• orienteerub digitaalse turunduse terminoloogias;
• valdab digitaalse turundustegevuse korraldamiseks vajalikke oskusi;
• mõistab suurandmete rolli ja võimalusi kaasaegses turundustegevuses;
• läheneb teaduslikult uurimis- ja probleemilahendamisprojektidele;
• analüüsib uuringuandmeid kvantitatiivselt (sh andmekaeve);
• teab brändi juhtimise mudeleid ning oskab mõõta brändi tuntust läbi erinevate näitajate;
• valdab brändi uuringute meetodeid.
MMM5490 Turunduse digitaliseerimine/6 EAP/sügisemester
MMM5420 Turundusuuringud/6 EAP/sügissemester
MMM5410 Tarbijakäitumine/6 EAP/kevadsemester
MMM5460 Brändi juhtimine/6 EAP/kevadsemester
Õppetöö toimub TalTech tasemeõppe tudengite tunniplaani alusel
Kava läbinule väljastatakse TalTech tunnistus.
Jälgi meid sotsiaalmeedias: