Kursuse eesmärgiks on arendada üliõpilaste süsteemset arusaama kliendiprotsesside juhtimisest ja arendamisest. Kliendi otsustusprotsessi ülesehitus. Teenindava organisatsiooni mudel, teenindusprotsess ja selle juhtimine. Teenuse baasstruktuuri loomine ja organisatsiooni identiteedi kujundamine. Teeninduskvaliteedi olemus ning kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringud.
Mida koolitusel õpid?
Mõistab kliendi ostuotsustusprotsessi kujunemist
Teab teenindava organisatsiooni mudelit ning analüüsib teenindusprotsessi ja selle juhtimist.
Mõistab teenuse baasstruktuuri kujunemist
Teab teeninduskvaliteedi olemust ning oskab läbi viia kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringuid
Maht: 36 h
Koolituskrediidi kohti 1
Tasulisi kohti: 10 (425€)
Keel: eesti keeles
Algus: 01. september
Registreerimine: 31. august 2024
Õppejõud
Katriin Visnapuu ja Ritta Roosaar
Toimumiskoht
Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a
Toimumisajad
01. september, 10:00
20. september, 14:00
02. november, 14:00
21. november, 10:00
24. november, 10:00
12. detsember, 14:00
14. detsember, 10:00
Näita rohkem
Õppevorm
koolitus
Hindamine
Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.