Õppe eesmärgiks on omandada praktilised teadmised ja oskused reklaamide kujundamiseks, teadmised reklaamigraafika elementidest ja nende kasutusest trükireklaamis, omandada oskused lugeda briifi, visualiseerida kontseptsiooni, analüüsida reklaame, mõista toote- ja imagoreklaami erinevusi ning reklaamikeelt printmeedias.
Mida koolitusel õpid?
tunneb trükireklaami elemente ning nende klassikalist paigutust;
koostab ja loeb briifi;
loob tervikliku, eristuva ja professionaalse trükimeedia kampaania kujunduse.
Maht: 24 h
Koolituskrediidi kohti 1
Tasulisi kohti: 10 (261€)
Keel: eesti keeles
Algus: 11. oktoober
Registreerimine: 10. oktoober 2025
Õppejõud
Rainer Kramm
Toimumiskoht
Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a
Toimumisajad
11. oktoober, 10:00
12. oktoober, 10:00
22. november, 10:00
10. jaanuar, 10:00
11. jaanuar, 10:00
24. jaanuar, 10:00
Näita rohkem
Õppevorm
koolitus
Hindamine
Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.